بازاريابي و فروش
درباره بازاريابي و فروش
اگر دمورد قانون مهم پارتو اطلاعاتي نداريد ميتوانيد از اين مطلب كمك بسزايي بگبربد ما شما را با اين قانون آشنا ميكنيم تا بهتر در كسب موفقيت تلاش كنيد. يك قانوني كه بسياري از افراد از آن استفاده ميكنند. قانون طلايي 20 به80 نگاهي هوشمندانه به فعاليت انسانها مي باشد با توجه به اين قانون شما در فعاليت فروش و استراتژي برنامه بازاريابي مي توانيد حدا كثر بهره را از فعاليت خود ببريد در هرنوع از كسب و كارها نقاط حساس و گلوگاهي آن فعاليت وجود دارد كه با راهنمايي گرفتن از مشاورين كسب و كار مي توانيد، با دسترسي و انجام ان عمل مي توانيد با فعاليت كم ولي هوشمندانه به اهداف خود برسيد بر طبق قانون پارتو 80 درصد موفقيت شما مربوط به 20 درصد از فعاليت شما مي شود مابقي فعاليت هاي شما بي اثر خواهد بود
 

كسب موفقيت با قانون پارتو

شما براي اينكه اين 20 درصد را افزايش دهيد بايد توانايي شناخت اين گلوگاه و نقاط اهرمي فعاليت خود را داشته باشيد با تدوام ان فعاليت درصد موفقيت خود را افزايش دهيد اين قانون مثلا مي گويد 80 در صد در سود شما مربوط به 20 درصد از مشتريان شما مي باشند و مسئله كه مهم است چگونه 20 در صد را افزايش دهيم و 80 دصد را كم كنيد. 
با تمركز روي شاخص هاي فعاليتهاي كسب و كار خود و تشخيص بهترين فعاليت مي توانيد از اين قانون بصورت عكس استفاده كنيد تا 80 درصداز مشتريان حاصل بكارگيري 20 درصد از فعاليتها و منابع شما و كسب و كار شما باشد.
امتیاز:
بازدید: 25
برچسب:
:
[ 1396/10/20  ] [ ۱۹ ] [ marktingsales ] [ ]

 شناخت طراحي و تفكر برند هاي b to b 

اين شركت در مورد كارهاي خود و طراحي هايي كه ارائه ميدهد بسيار برنامه ريزي ميكند و لازم ميداند كه در اين مورد بسيار فعاليت كند اين اصول برنامه ريزي و تفكر در مورد طرح كار بسيار اهميت دارد. بسياري از برندهاي B to B اينگونه تصور مي كنند كه اگر شرح فعاليت هايشان را به شكلي پيچيده و تو در تو بنويسند، كار بزرگي انجام داده اند.
FedEx الگوي بزرگي در ساده سازي پورتفوليو است. از يك استراتژي برنامه بازاريابي اصلي برند ثابت و قوي تا استفاده منطقي از رنگ ها نشان دهنده انتقال موثر برند در اين شركت است. مانند Kinko’s و FedExOffice

انتخاب روش هاي مصرف كننده پسندتر در هر چيز از ساختار شرح فعاليت ها گرفته تا ارتباطات و طراحي، نهايتاً به شكل تجارت بيشتر با مخاطبان اصلي باز مي گردد. امروزه ارتباط نداشتن با تمام مخاطبان يك فرصت از دست رفته به شمار مي آيد. كودك 7 ساله شما نيز بايد بفهمد كه شركت شما چه كاري انجام مي دهد هر چقدر هم آن كار پيچيده باشد.

ورود مصرف كنندگان به فرآيند كسب و كار b to b

يك مورد در شركت هاي  B to B  وجود دارد كه مهم و اساسي است  آنها سعي ميكنند چيزهايي را انتخاب كنند ه به مصرف مردم باشد. و اين عامل اثر گذاري بيشتري را در كارشان دارد. 3M با مركز نوآوري خود مثالي بهتر در اين مورد ارئه مي دهد. جايي كه مصرف كننده ها دعوت شده اند تا هم آفريني كرده و به شركت كمك كنند تا براي نوآوري خود برنامه هاي كاربردي و تحول آفرين در بازاريابي و فروش  ارائه دهد

امتیاز:
بازدید: 25
برچسب:
:
[ 1396/10/20  ] [ ۱۸ ] [ marktingsales ] [ ]

استراتژي مناسب براي بازاريابي

روش هاي اتخاذ شده توسط مديران بازاريابي موفق با توجه به اهداف سازماني و بازاريابي محتوا ، استراتژي هاي انتخابي براي دست يابي به اهداف سازماني در چارچوب زماني و براساس استراتژي ها و محدوديت هاي سازماني و تهديدهاي محيطي است.

نشان دادن اهداف بازاريابي

براي اين مرحله مددر ابتدا بايد تجزيه و تحليل وضعيت كنوني شركت يا سازمان، رقباي بازار،شرايط و تقاضاي بازار پرداخت و نسبت به مشخص كردن اهداف بازاريابي و فروش سازمان اقدام نمود هدف اصلي بازاريابي برقراري تعادل ميان ميزان توليد محصولات و بازارهاي هدف مي باشد.
 
امتیاز:
بازدید: 22
برچسب:
:
[ 1396/6/14  ] [ ۰۲ ] [ marktingsales ] [ ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 20
دیروز : 0
افراد آنلاین : 1
همه : 1387
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب