بازاريابي و فروش
درباره بازاريابي و فروش

تاثير برند در كسب وكار

با توجه به تغيراتي كه در تجارتهاي دنيا شكل گرفته ما بايد سعي و تلاش خود را در زمينه ي كار عوض كنيم زيرا اين تغيرات به عنوان تغيير فروش به خريد مي نامند. براي ايجاد يك كانال امن براي مشتري و اينكه مشتري  از شما خريد كند ايجاد يك ذهنيت در مشتري نسبت به خودمان است. از طريق تبليغات ماندگار با روش هاي مختلف از جمله بازاريابي شبكه هاي اجتماعي و ... در غير اينصورت بي شك در بازاريابي به موفقيت نخواهيد رسيد.

تثبيت نام تجاري چيست؟

ثبت برند به معناي بيان خصوصيات و ويژگي هاي منحصر به فرد برند مي باشد كه از كالاها و محصولات مشابه ديگر متمايز مي كند كهبراي آشنايي با اين ويژگي هامي توان از مشاوره كسب و كار  استفاده نماييد وباآن در ذهن مخاطبين مي باشد مطلع شويد  زماني كه صحبت از ثبت نام تجاري و تثبيت آن در ذهن مخاطبين به ميان مي آيد تصور مي شود كه اين كار فقط بايد براي كسب و كارهاي بزرگ انجام شود در صورتي كه كساني نيز كه داراي كسب و كارهاي كوچك نيز مي باشند قادر به ساخت برند و يا نام تجاري خود مي باشند تنها با يك برنامه ريزي  استراتژي بازاريابي  كسب و كارهاي كوچك نيز مي توانند نام تجاري بلندآوازه اي داشته باشند

امتیاز:
بازدید: 48
برچسب:
:
[ 1396/8/9  ] [ ۲۰ ] [ marktingsales ] [ ]

عملكرد مهم بازاريابي خياباني 

امروزه با روشهاي سنتي در كار و فروش خودمان نميتوانيم با مشتري ارتباط عالي وراهنماي خوبي باشيم ومشتري جذب كار وهدف ما نميشود .مثلا روشهاي سنتي مثل بازاريابي آنلاين يا موتورهاي جستجو وشبكه هاي ديگر مناسب اين كار نيستند.  يكي از گزينه ها، رويكرد ارتباط مستقيم است كه حذف هر گونه فيلتر را به ارمغان مي آورد و پيام يك شركت را به طور مستقيم به مردم ارسال مي كند، و اغلب درست در زماني كه آنها دست كم انتظار آن را دارند. اين روش بازاريابي مي تواند به دور از در هم و برهم بودن تبليغات رسانه اي توجهات را جلب كند.

نمونه هايي از بازاريابي خياباني

سازمان هاي مختلفي وجود دارند كه استراتژي هاي بازاريابي خياباني را مورد استفاده قرار داده اند .  در شركت هاي كوچك بيشتر مورد استفاده قرار ميگيرد بازاريابي خياباني، اما شركت هاي بزرگي هم همانند مك دونالد وجود دارند كه در استراتژي بازاريابي چريكي درگير شده اند. بيشترين نمونه از استراتژيهايي كه شركت هاي كوچك و بزرگ اجرا كرده اند شامل افرادي با لباسهاي خاص، نمونه اي از محصول با ابعاد بزرگ و يا ارائه نمونه در ميان ديگران است. يكي از روش هاي معمول بازاريابي خياباني كه به صورت متداول از آن بهره مي برند توزيع آگهي مي باشد  و هدف آن ايجاد آگاهي در مشتريان در موردمحصولات در حال  توليد است
امتیاز:
بازدید: 50
برچسب:
:
[ 1396/7/14  ] [ ۰۶ ] [ marktingsales ] [ ]

مراحل بازاريابي چيست ؟

در شركت هاي كوچك در مرحله اول بازاريابي كافي است كه محصولاتي (توليدات و خدمات) كه ارائه مي شود مورد ارزيابي قرار داد محصولات را با محصولات رقبا از روش هاي مختلف بازاريابي نظير بازاريابي محتوا،بازاريابي كسب و كار ، بازاريابي موتورهاي جستجو و روابط عمومي و ... مورد مقايسه قرار گيرند توسط يك تيم حرفه اي بازاريابي و نقاط قوت و ضعف محصولات شناسايي شود در صورت نياز كيفيت محصولات ارتقاء پيدا كنند . در مرحله دوم كافي است كه با صرف بودجه ي اندك تبليغاتي از روش هاي خلاقانه براي ترويج گسترده محصولات و خدمات انجام دهيم

 برنامه بازاريابي شركت هاي كوچك 

مشكل اساسي در اتخاذ يك برنامه استراتژي سازمان هاي كوچك  وجو دارد د راين است كه شركت ها مي خواهند يك نسخه سريع و ضمانت شده براي فروش بيشتر آنها و سود بيشتر مي باشد اگر مشاوره بازارياب شما به هر ميزان كه داراي خلاقيت و هوش سرشاري باشند به دليل اينكه استراتژي و يكپارچگي را در خود جاي نداده اند نمي تواند باعث جهش كسب و كارتان از يك سطح به سطح بالاتري بشود بلكه به تنهايي مي توانند به صورت مقطعي فروش شما را بالا ببرند براي شركتهاي كوچك الزامي به يك برنامه ريزي بازاريابي مفصل نيست با يك سرمايه گذاري محدود نيز مي توان به يك استراتژي برنامه بازاريابي موفق دست يافت.
 
 
امتیاز:
بازدید: 38
برچسب:
:
[ 1396/6/23  ] [ ۱۱ ] [ marktingsales ] [ ]

 ويژگي هاي swot در طراحي استراتژيك

طراحي برنامه ريزي استراتژيك با روش swotقدم نخست براي برنامه ريزي استراتژيك مشخص كردن رسالت، ماموريت هاي سازماني است در مرحله بعدي از طريق تحليل swot يكي از ابزارهاي پر كاربرد در بازاريابي و فروش و بازاريابي موتورهاي جستجو  و .. براي رسيدن به اهداف بازاريابي و فروش موفق كمك شاياني مي كند يكي از ابزارهايي است كه براي تدوين برنامه ريزي استراتژيك براي سازمان ها مورد استفاده قرار مي گيرد.

 تاكتيك هاي يك سازمان 

استراتژي يك روش توسعه يافته توسط سازمان است كه تلاش مي كند براي رسيدن به اهداف سازماني مي باشد،در صورتي كه تاكتيك ها شامل روش ها و جزئيات چگونه رسيدن به اهداف، نتايج و انتخاب بهترين استراتژي با توجه به شرايط و منابع بكار گرفته را مشخص مي كندسازمان به صورت روزانه و پيوسته در حال تصميم گيري و برنامه ريزي  مي باشند از اين رو نياز به شناخت وضع موجود با بررسي عوامل دروني و بيروني به طور مستمر دارند لازمه مديريت استراتژيك در كسب و كار اينترنتي است.
 
امتیاز:
بازدید: 34
برچسب:
:
[ 1396/6/23  ] [ ۱۰ ] [ marktingsales ] [ ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 38
دیروز : 3
افراد آنلاین : 1
همه : 2100
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب