بازاريابي و فروش
درباره بازاريابي و فروش

در مورد غير قابل تفكيك بودن خدمات 

مطلبي ديگر از بازاريابي خدمات وجود دارد به اين صورت كه خدماتي كه ارائه داده ميشود به صورتي هستند كه قابل تفكيك نيستند . باز براي اين مورد مثالي براي روشن شدن شما ميزنيم.  شما نمي توانيد يك اجراي زنده را با خود به جاي ديگر منتقل كنيد و در آنجا مصرف كنيد. در واقع مصرف كننده قسمتي از فرايند توليدي است كه همزمان آن را مي خرد و همزمان توليد مي شود. مثل تست چشم و آرايش. يكي از مزاياي ان اين است كه وقتي مي بينيد كه از آرايش تان راضي نيستيد به آرايشگر مي گوييد و اين در دم به معني افزايش كيفيت است ولي شما با محصول نمي توانيد اين كار را بكنيد. يكي از خصوصيات ديگر ان اين است كه خدمات نزديك كسي است كه آن را مصرف مي كند حال آن كه اجناس در مركزي يا كارخانه اي توليد مي شود و از مزاياي توليد انبوه برخوردار است. اين محلي سازي به معني تفكيك ناپذيري آن است.

در مورد متغيير بودن بازاريابي خدماتي 

نكته ايي در اينجا و در بازاريابي خدماتي اهميت دارد توجه كنيد كه در خدماتي كه هر كس براي بازاريابي انجام ميدهد در هر فرد متفاوت است و متغير است. مثالي كه ميتوان در اينجا زد شما در دو نوبت مختلف اتومبيل تان را براي خدمات يكسان به يك تعميرگاه مي بريد و كارتان در دو زمان مختلف تمام مي شود و رضايتمندي متفاوتي را تجربه كنيد. اگر موسيقي دلخواه تان را روي موسيقي گوش دهيد هر بار تجربه يكساني را خواهيد داشت ولي اگر همان موسيقي را در دو كنسرت مختلف گوش دهيد هر بار تجربه متفاوتي خواهيد داشت.

امتیاز:
بازدید: 16
برچسب:
:
[ 1396/10/20  ] [ ۲۰ ] [ marktingsales ] [ ]
اگر دمورد قانون مهم پارتو اطلاعاتي نداريد ميتوانيد از اين مطلب كمك بسزايي بگبربد ما شما را با اين قانون آشنا ميكنيم تا بهتر در كسب موفقيت تلاش كنيد. يك قانوني كه بسياري از افراد از آن استفاده ميكنند. قانون طلايي 20 به80 نگاهي هوشمندانه به فعاليت انسانها مي باشد با توجه به اين قانون شما در فعاليت فروش و استراتژي برنامه بازاريابي مي توانيد حدا كثر بهره را از فعاليت خود ببريد در هرنوع از كسب و كارها نقاط حساس و گلوگاهي آن فعاليت وجود دارد كه با راهنمايي گرفتن از مشاورين كسب و كار مي توانيد، با دسترسي و انجام ان عمل مي توانيد با فعاليت كم ولي هوشمندانه به اهداف خود برسيد بر طبق قانون پارتو 80 درصد موفقيت شما مربوط به 20 درصد از فعاليت شما مي شود مابقي فعاليت هاي شما بي اثر خواهد بود
 

كسب موفقيت با قانون پارتو

شما براي اينكه اين 20 درصد را افزايش دهيد بايد توانايي شناخت اين گلوگاه و نقاط اهرمي فعاليت خود را داشته باشيد با تدوام ان فعاليت درصد موفقيت خود را افزايش دهيد اين قانون مثلا مي گويد 80 در صد در سود شما مربوط به 20 درصد از مشتريان شما مي باشند و مسئله كه مهم است چگونه 20 در صد را افزايش دهيم و 80 دصد را كم كنيد. 
با تمركز روي شاخص هاي فعاليتهاي كسب و كار خود و تشخيص بهترين فعاليت مي توانيد از اين قانون بصورت عكس استفاده كنيد تا 80 درصداز مشتريان حاصل بكارگيري 20 درصد از فعاليتها و منابع شما و كسب و كار شما باشد.
امتیاز:
بازدید: 16
برچسب:
:
[ 1396/10/20  ] [ ۱۹ ] [ marktingsales ] [ ]

 شناخت طراحي و تفكر برند هاي b to b 

اين شركت در مورد كارهاي خود و طراحي هايي كه ارائه ميدهد بسيار برنامه ريزي ميكند و لازم ميداند كه در اين مورد بسيار فعاليت كند اين اصول برنامه ريزي و تفكر در مورد طرح كار بسيار اهميت دارد. بسياري از برندهاي B to B اينگونه تصور مي كنند كه اگر شرح فعاليت هايشان را به شكلي پيچيده و تو در تو بنويسند، كار بزرگي انجام داده اند.
FedEx الگوي بزرگي در ساده سازي پورتفوليو است. از يك استراتژي برنامه بازاريابي اصلي برند ثابت و قوي تا استفاده منطقي از رنگ ها نشان دهنده انتقال موثر برند در اين شركت است. مانند Kinko’s و FedExOffice

انتخاب روش هاي مصرف كننده پسندتر در هر چيز از ساختار شرح فعاليت ها گرفته تا ارتباطات و طراحي، نهايتاً به شكل تجارت بيشتر با مخاطبان اصلي باز مي گردد. امروزه ارتباط نداشتن با تمام مخاطبان يك فرصت از دست رفته به شمار مي آيد. كودك 7 ساله شما نيز بايد بفهمد كه شركت شما چه كاري انجام مي دهد هر چقدر هم آن كار پيچيده باشد.

ورود مصرف كنندگان به فرآيند كسب و كار b to b

يك مورد در شركت هاي  B to B  وجود دارد كه مهم و اساسي است  آنها سعي ميكنند چيزهايي را انتخاب كنند ه به مصرف مردم باشد. و اين عامل اثر گذاري بيشتري را در كارشان دارد. 3M با مركز نوآوري خود مثالي بهتر در اين مورد ارئه مي دهد. جايي كه مصرف كننده ها دعوت شده اند تا هم آفريني كرده و به شركت كمك كنند تا براي نوآوري خود برنامه هاي كاربردي و تحول آفرين در بازاريابي و فروش  ارائه دهد

امتیاز:
بازدید: 17
برچسب:
:
[ 1396/10/20  ] [ ۱۸ ] [ marktingsales ] [ ]

ارتباط گرم با مشتري در كار

براي برقراري ارتباط با مشتري حتما نكاتي را رعايت كنيد اين مطلب براي شما مواردي را به عنوان راهنمايي بيان ميكند تا شما در اين زمينه مهارت لازم را كسب كنيد و ارتباط با مشتري را بهتر كنيد. به جاي ارتباطات خشك و سرد، يك بازارياب مي تواند با استفاده از بازاريابي شبكه هاي اجتماعي ارتباط با مشتري را به نقطه ي گرمي برساند و سپس اولين تماس را با او بگيرد. با استفاده از شبكه اجتماعي لينكدين ميتوانيد با افراددر ارتباط باشند كه مخاطبين هدف باشند همچنين با استفاده از google analyitcs مي توانيد ميزان زماني كه كاربران وارد شده از لينكدين در وب سايت تان صرف كرده اند را بررسي كنيد. هر مقدار زمان بيشتري را در سايت گذرانده باشد ، به اين معناست كه ارتباط معنادارتري بين شما و مخاطبانتان در شبكه‌ هاي اجتماعي به وجود آمده است . زماني كه مشتريان هدف خود را در شبكه هاي اجتماعي يافتيد، از طريق ايميل به راحتي مي توانند ارتباط برقرار كنند يا در توييتر و فيس بوك براي برقراري ارتباط پيام ارسال نمايند .اين روش براي كساني كه پستهاي شما را در شبكه هاي اجتماعي لايك كرده يا به اشتراك گذاشته اند بهتر عمل خواهد كرد
 

اشتراك هوشمندانه در بازاريابي 

تعداد دنبال كنندگان در شبكه هاي اجتماعي ارتباط كمي با كساني دارد كه پستهاي شما را مي بينند. فقط كساني كه در لحظه ي انتشار آنلاين باشند و يا نامشان تگ شده باشد، مطلب شما را خواهند ديد. پس براي دريافت نتيجه بهتر و بيشتر ديده شدن مطلب يا تبليغ  از طريق بازاريابي موتورهاي جستجو خود يك مطلب را چند بار و با لحنهاي مختلف با استفاده از ابزارهايي مانند hootsuit يا توسط خودتان به اشتراك بگذاريد. البته براي جذاب تر شدن صفحه هاي اجتماعي خود بهتر است ميان هر بار تكرار مطلب ديگري نيز پاپليش شود
امتیاز:
بازدید: 20
برچسب:
:
[ 1396/10/3  ] [ ۱۱ ] [ marktingsales ] [ ]

 منابع و هزينه ها در بازاريابي 

يك قسمتي در بازاريابي وجود دارد كه بر روي آن بسيار تاكييد شده و اصطلاحي را براي آن بكار ميبرند اين زماني اتفاق مي آفتد كه رشد و سهم كار و در آمد به اين صورت در بازار شكل ميگيرد.رشد زياد و سهم كم هنگامي كه كسب و كارها منابع و هزينه هاي زيادي براي توليد و … محصول انجام داده اند و در عوض، درآمد و بازدهي كمي دارند در ماتريس بوستون به آنها علامت سئوال مي گويند. در ماتريس بوستون آنها دو انتخاب پيش رو دارند. مي توانند به ستارگان تبديل شوند و يا اينكه از بازار خارج شوند.

ستارگان در بازاريابي 

رشد زياد و سهم زياد در اين شرايط كسب و كار همانند ستاره مي درخشند با وجود رقابت شديد اين كسب و كارها سود قابل قبولي نصيبشان مي شوند مديران كسب و كار اگر بتوانند شرايط خود را در بازار حفظ نمايند قابليت تبديل شدن به گاوهاي شيرده دارند .

امتیاز:
بازدید: 21
برچسب:
:
[ 1396/10/3  ] [ ۱۰ ] [ marktingsales ] [ ]

استفاده از محصول و معرفي در بازار 

سعي كنيد بهترين روشها را در معرفي محصولات و حتي انتخاب محصولات داشته باشيد محصولات بسيار اهميت دارند و در بازاريابي به شما كمك كرده و موفقيت را با رعايت اصول معرفي بدست مي آوريد.  در مرحله معرفي ابتدا محصولات و توليدات به بازار معرفي مي شوند و براي جذب  و ورود به بازار تلاش مي شود نقش روابط عمومي در اين مرحله بسيار تاثير گذار است  . در مرحله معرفي بازاريابي  به كندي صورت مي گيرد و رشد آن بسيار كند است و رقابت در اين مرحله خيلي جدي نيست .طرفداران محصولات جديد غالبا كساني هستند كه اهل ريسك مي باشند و ترجيح مي دهند در استفاده از محصولات جديد پيش قدم باشند در اين مرحله حاشيه سود بسيار پايين است در برخي موارد كسب و كار ممكن است دچار ضرر مي شود

مرحله رشد بازرا و چرخش محصول

اين مرحله زماني است كه محصول به خوبي در بازار پذيرفته شده و بازاريابي از روش هاي مختلف سنتي و ديجيتال ماركتينگ انجام شده و فروش افزايش يافته است. در اين دوره فروش محصول داراي نرخ رشد افزايشي است.

امتیاز:
بازدید: 19
برچسب:
:
[ 1396/10/2  ] [ ۱۰ ] [ marktingsales ] [ ]

تاثير برند در كسب وكار

با توجه به تغيراتي كه در تجارتهاي دنيا شكل گرفته ما بايد سعي و تلاش خود را در زمينه ي كار عوض كنيم زيرا اين تغيرات به عنوان تغيير فروش به خريد مي نامند. براي ايجاد يك كانال امن براي مشتري و اينكه مشتري  از شما خريد كند ايجاد يك ذهنيت در مشتري نسبت به خودمان است. از طريق تبليغات ماندگار با روش هاي مختلف از جمله بازاريابي شبكه هاي اجتماعي و ... در غير اينصورت بي شك در بازاريابي به موفقيت نخواهيد رسيد.

تثبيت نام تجاري چيست؟

ثبت برند به معناي بيان خصوصيات و ويژگي هاي منحصر به فرد برند مي باشد كه از كالاها و محصولات مشابه ديگر متمايز مي كند كهبراي آشنايي با اين ويژگي هامي توان از مشاوره كسب و كار  استفاده نماييد وباآن در ذهن مخاطبين مي باشد مطلع شويد  زماني كه صحبت از ثبت نام تجاري و تثبيت آن در ذهن مخاطبين به ميان مي آيد تصور مي شود كه اين كار فقط بايد براي كسب و كارهاي بزرگ انجام شود در صورتي كه كساني نيز كه داراي كسب و كارهاي كوچك نيز مي باشند قادر به ساخت برند و يا نام تجاري خود مي باشند تنها با يك برنامه ريزي  استراتژي بازاريابي  كسب و كارهاي كوچك نيز مي توانند نام تجاري بلندآوازه اي داشته باشند

امتیاز:
بازدید: 26
برچسب:
:
[ 1396/8/9  ] [ ۲۰ ] [ marktingsales ] [ ]

عملكرد مهم بازاريابي خياباني 

امروزه با روشهاي سنتي در كار و فروش خودمان نميتوانيم با مشتري ارتباط عالي وراهنماي خوبي باشيم ومشتري جذب كار وهدف ما نميشود .مثلا روشهاي سنتي مثل بازاريابي آنلاين يا موتورهاي جستجو وشبكه هاي ديگر مناسب اين كار نيستند.  يكي از گزينه ها، رويكرد ارتباط مستقيم است كه حذف هر گونه فيلتر را به ارمغان مي آورد و پيام يك شركت را به طور مستقيم به مردم ارسال مي كند، و اغلب درست در زماني كه آنها دست كم انتظار آن را دارند. اين روش بازاريابي مي تواند به دور از در هم و برهم بودن تبليغات رسانه اي توجهات را جلب كند.

نمونه هايي از بازاريابي خياباني

سازمان هاي مختلفي وجود دارند كه استراتژي هاي بازاريابي خياباني را مورد استفاده قرار داده اند .  در شركت هاي كوچك بيشتر مورد استفاده قرار ميگيرد بازاريابي خياباني، اما شركت هاي بزرگي هم همانند مك دونالد وجود دارند كه در استراتژي بازاريابي چريكي درگير شده اند. بيشترين نمونه از استراتژيهايي كه شركت هاي كوچك و بزرگ اجرا كرده اند شامل افرادي با لباسهاي خاص، نمونه اي از محصول با ابعاد بزرگ و يا ارائه نمونه در ميان ديگران است. يكي از روش هاي معمول بازاريابي خياباني كه به صورت متداول از آن بهره مي برند توزيع آگهي مي باشد  و هدف آن ايجاد آگاهي در مشتريان در موردمحصولات در حال  توليد است
امتیاز:
بازدید: 26
برچسب:
:
[ 1396/7/14  ] [ ۰۶ ] [ marktingsales ] [ ]

مراحل بازاريابي چيست ؟

در شركت هاي كوچك در مرحله اول بازاريابي كافي است كه محصولاتي (توليدات و خدمات) كه ارائه مي شود مورد ارزيابي قرار داد محصولات را با محصولات رقبا از روش هاي مختلف بازاريابي نظير بازاريابي محتوا،بازاريابي كسب و كار ، بازاريابي موتورهاي جستجو و روابط عمومي و ... مورد مقايسه قرار گيرند توسط يك تيم حرفه اي بازاريابي و نقاط قوت و ضعف محصولات شناسايي شود در صورت نياز كيفيت محصولات ارتقاء پيدا كنند . در مرحله دوم كافي است كه با صرف بودجه ي اندك تبليغاتي از روش هاي خلاقانه براي ترويج گسترده محصولات و خدمات انجام دهيم

 برنامه بازاريابي شركت هاي كوچك 

مشكل اساسي در اتخاذ يك برنامه استراتژي سازمان هاي كوچك  وجو دارد د راين است كه شركت ها مي خواهند يك نسخه سريع و ضمانت شده براي فروش بيشتر آنها و سود بيشتر مي باشد اگر مشاوره بازارياب شما به هر ميزان كه داراي خلاقيت و هوش سرشاري باشند به دليل اينكه استراتژي و يكپارچگي را در خود جاي نداده اند نمي تواند باعث جهش كسب و كارتان از يك سطح به سطح بالاتري بشود بلكه به تنهايي مي توانند به صورت مقطعي فروش شما را بالا ببرند براي شركتهاي كوچك الزامي به يك برنامه ريزي بازاريابي مفصل نيست با يك سرمايه گذاري محدود نيز مي توان به يك استراتژي برنامه بازاريابي موفق دست يافت.
 
 
امتیاز:
بازدید: 12
برچسب:
:
[ 1396/6/23  ] [ ۱۱ ] [ marktingsales ] [ ]

استراتژي مناسب براي بازاريابي

روش هاي اتخاذ شده توسط مديران بازاريابي موفق با توجه به اهداف سازماني و بازاريابي محتوا ، استراتژي هاي انتخابي براي دست يابي به اهداف سازماني در چارچوب زماني و براساس استراتژي ها و محدوديت هاي سازماني و تهديدهاي محيطي است.

نشان دادن اهداف بازاريابي

براي اين مرحله مددر ابتدا بايد تجزيه و تحليل وضعيت كنوني شركت يا سازمان، رقباي بازار،شرايط و تقاضاي بازار پرداخت و نسبت به مشخص كردن اهداف بازاريابي و فروش سازمان اقدام نمود هدف اصلي بازاريابي برقراري تعادل ميان ميزان توليد محصولات و بازارهاي هدف مي باشد.
 
امتیاز:
بازدید: 12
برچسب:
:
[ 1396/6/14  ] [ ۰۲ ] [ marktingsales ] [ ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 2
دیروز : 3
افراد آنلاین : 1
همه : 962
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب