بازاريابي و فروش
درباره بازاريابي و فروش

 رونق  كسب و كار در ايران 

بسياري از صاحبان كسب و كار اين استرس را دارند كه رونق دادن به كسب و كار در ايران بي فايده بوده است و هيچ گاه نميتوان با اين موضعات كنار آمد و يا موفق شد.اما ما در اين مطلب قرار است به شما بخض بزرگي از اين پروسه را ياد آوري كنيم تا بتوانيد در اين كشور به خوبي پيشرفت كنيد.

دسته اول: كسب و كارهايي كه داراي پشتوانه مالي بسيار و نقدينگي بسيار مي باشد و از تمامي رسانه ها اعم از تلويزيون، روزنامه و ... با صرف هزينه هاي بسيار زياد به تبليغ مي پردازند اين تعداد و نوع كسب و كارها به دليل قدرتمند بودن قاعدتا رقيبي ندارند و تبليغات آنها تاثيرگذار به نظر مي رسد
 دسته دوم: كسب و كارهاي كوچكي هستند كه نقدينگي بسيار كمي در اختيار دارند و همچنين كالاي متمايز و خاصي را ارائه نمي دهند كه بتوانند با صرف حداقل هزينه هاي تبليغاتي در بازار باقي بمانند كه اين دسته متاسفانه زود از گردونه بازاريابي و فروش رقابت خارج مي شوند و يا با مشكلات فراواني روبرو هستند مشاوره در كسب و كارها كمك به استفاده از استراتژي هاي خاص براي بازاريابي و فروش موفق مي باشد
سوال مطرح شده اين است كه چرا در ايران تعداد بسيار كمي از كسب و كارهاي كوچك بعد از مدتي به سودآوري خوبي مي رسند ؟ جي كنراد لوينسون براي اولين بار در سال 1984 بازاريابي چريكي را مطرح كرد. ماهيت بازاريابي چريكي دست يابي به سود سرشار و از طريق راه هاي غير متداول مي باشد 

تاثير  بازاريابي چريكي در ايران 

1- راه اندازي كسب و كارهاي كوچك به دليل تمركز راحتر و بيشتر در كسب و كارها كوچك بسياري از سازمان هاي بزرگ نيز تمايل به كوچك سازي دارند.
2- يكي از دلايل شكست كه كسب و كارهاي كوچك با آن مواجه مي شوند عدم تمايل ,و شناخت ميزان اهميت استفاده از  علم مشاوره در بازاريابي مي باشد
3- بازاريابي چريكي يكي ازاستراتژي هاي بسيار موثردر موفقيت بازارياب  كسب و كار كوچك است
4- درك و اجراي بسيار ساده و هزينه هاي بازاريابي بسيار پايين مي باشد
امتیاز:
بازدید: 54
برچسب:
:
[ 1396/7/11  ] [ ۱۶ ] [ marktingsales ] [ ]

سبكي جديد براي يك تفكر جديد 

• كلاه سفيد:
با بر سرگذاشتن كلاه سفيد رنگ در جلسات ميتوانيد به داده هايي كه در آن جلسه به دست همگان قرار ميكرد تمركز داشته باشيد. به اطلاعاتي كه داريد نگاه مي كند  و نبايد به چيزهايي كه شامل الهامات، قضاوت هاي متكي به تجارب گذشته عواطف توجه كنند و تنها بايد همچوم يك رايانه فقط اطلاعات را اراده دهد.و شكاف هاي اطلاعاتي در مورد آن مسئله را بيابد و به آنها توجه بيشتري كند.

 تفكر به سبك كلاه زرد:


كلاه زرد به شما كمك مي كند تا به طور مثبت فكر كنيد. فرد تلاش مي كند به نكات ارزشمند و مثبت موضوع بنگرد، يك ديدگاه خوش بين دارد كه به شما كمك مي كند تا تمام مزاياي تصميم را ببينيد و ارزيابي كنيد. 

تفكر به سبك كلاه سبز:


كلاه سبز نشانه خلاقيت است. با اين تكنيك مي توانيد به راه حلهاي نو بي انديشيدو مي توانيد در مورد موضوع نظر اثر گذار بوده و و به تصميم گيري هاي خلاقانه منجر شود.شما با اين كلاه علاقمند مي شويد كه در راه تحول حركت كنيد و نظرات جديد ارائه دهيد. 

تفكر به سبك  كلاه آبي:


كلاه آبي نشانه ي كنترل فرآيند است. كلاه آبي بايد بتواند به افكار افراد حاضر در جلسه را در ذهن خود به جريان درآورد و نظم و تمركز دهد كلاه آبي تلاش مي كند به تفكر جمع جهت دهد و با برنامه ريزي مشخص آن را سرانجام برساند و همچنين اولويت ها و محدوديت ها تعيين كند.

امتیاز:
بازدید: 54
برچسب:
:
[ 1396/5/31  ] [ ۲۲ ] [ marktingsales ] [ ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 28
دیروز : 3
افراد آنلاین : 1
همه : 2090
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب