بازاريابي و فروش
درباره بازاريابي و فروش

 شناخت طراحي و تفكر برند هاي b to b 

اين شركت در مورد كارهاي خود و طراحي هايي كه ارائه ميدهد بسيار برنامه ريزي ميكند و لازم ميداند كه در اين مورد بسيار فعاليت كند اين اصول برنامه ريزي و تفكر در مورد طرح كار بسيار اهميت دارد. بسياري از برندهاي B to B اينگونه تصور مي كنند كه اگر شرح فعاليت هايشان را به شكلي پيچيده و تو در تو بنويسند، كار بزرگي انجام داده اند.
FedEx الگوي بزرگي در ساده سازي پورتفوليو است. از يك استراتژي برنامه بازاريابي اصلي برند ثابت و قوي تا استفاده منطقي از رنگ ها نشان دهنده انتقال موثر برند در اين شركت است. مانند Kinko’s و FedExOffice

انتخاب روش هاي مصرف كننده پسندتر در هر چيز از ساختار شرح فعاليت ها گرفته تا ارتباطات و طراحي، نهايتاً به شكل تجارت بيشتر با مخاطبان اصلي باز مي گردد. امروزه ارتباط نداشتن با تمام مخاطبان يك فرصت از دست رفته به شمار مي آيد. كودك 7 ساله شما نيز بايد بفهمد كه شركت شما چه كاري انجام مي دهد هر چقدر هم آن كار پيچيده باشد.

ورود مصرف كنندگان به فرآيند كسب و كار b to b

يك مورد در شركت هاي  B to B  وجود دارد كه مهم و اساسي است  آنها سعي ميكنند چيزهايي را انتخاب كنند ه به مصرف مردم باشد. و اين عامل اثر گذاري بيشتري را در كارشان دارد. 3M با مركز نوآوري خود مثالي بهتر در اين مورد ارئه مي دهد. جايي كه مصرف كننده ها دعوت شده اند تا هم آفريني كرده و به شركت كمك كنند تا براي نوآوري خود برنامه هاي كاربردي و تحول آفرين در بازاريابي و فروش  ارائه دهد

امتیاز:
بازدید:
[ ۲۰ دى ۱۳۹۶ ] [ ۰۹:۳۶:۴۳ ] [ نادر رفيعي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 11
دیروز : 0
افراد آنلاین : 1
همه : 1378
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب