بازاريابي و فروش
درباره بازاريابي و فروش

ارتباط گرم با مشتري در كار

براي برقراري ارتباط با مشتري حتما نكاتي را رعايت كنيد اين مطلب براي شما مواردي را به عنوان راهنمايي بيان ميكند تا شما در اين زمينه مهارت لازم را كسب كنيد و ارتباط با مشتري را بهتر كنيد. به جاي ارتباطات خشك و سرد، يك بازارياب مي تواند با استفاده از بازاريابي شبكه هاي اجتماعي ارتباط با مشتري را به نقطه ي گرمي برساند و سپس اولين تماس را با او بگيرد. با استفاده از شبكه اجتماعي لينكدين ميتوانيد با افراددر ارتباط باشند كه مخاطبين هدف باشند همچنين با استفاده از google analyitcs مي توانيد ميزان زماني كه كاربران وارد شده از لينكدين در وب سايت تان صرف كرده اند را بررسي كنيد. هر مقدار زمان بيشتري را در سايت گذرانده باشد ، به اين معناست كه ارتباط معنادارتري بين شما و مخاطبانتان در شبكه‌ هاي اجتماعي به وجود آمده است . زماني كه مشتريان هدف خود را در شبكه هاي اجتماعي يافتيد، از طريق ايميل به راحتي مي توانند ارتباط برقرار كنند يا در توييتر و فيس بوك براي برقراري ارتباط پيام ارسال نمايند .اين روش براي كساني كه پستهاي شما را در شبكه هاي اجتماعي لايك كرده يا به اشتراك گذاشته اند بهتر عمل خواهد كرد
 

اشتراك هوشمندانه در بازاريابي 

تعداد دنبال كنندگان در شبكه هاي اجتماعي ارتباط كمي با كساني دارد كه پستهاي شما را مي بينند. فقط كساني كه در لحظه ي انتشار آنلاين باشند و يا نامشان تگ شده باشد، مطلب شما را خواهند ديد. پس براي دريافت نتيجه بهتر و بيشتر ديده شدن مطلب يا تبليغ  از طريق بازاريابي موتورهاي جستجو خود يك مطلب را چند بار و با لحنهاي مختلف با استفاده از ابزارهايي مانند hootsuit يا توسط خودتان به اشتراك بگذاريد. البته براي جذاب تر شدن صفحه هاي اجتماعي خود بهتر است ميان هر بار تكرار مطلب ديگري نيز پاپليش شود
امتیاز:
بازدید:
[ ۳ دى ۱۳۹۶ ] [ ۰۲:۳۳:۱۸ ] [ نادر رفيعي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 38
دیروز : 6
افراد آنلاین : 1
همه : 1768
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب