بازاريابي و فروش
درباره بازاريابي و فروش

 منابع و هزينه ها در بازاريابي 

يك قسمتي در بازاريابي وجود دارد كه بر روي آن بسيار تاكييد شده و اصطلاحي را براي آن بكار ميبرند اين زماني اتفاق مي آفتد كه رشد و سهم كار و در آمد به اين صورت در بازار شكل ميگيرد.رشد زياد و سهم كم هنگامي كه كسب و كارها منابع و هزينه هاي زيادي براي توليد و … محصول انجام داده اند و در عوض، درآمد و بازدهي كمي دارند در ماتريس بوستون به آنها علامت سئوال مي گويند. در ماتريس بوستون آنها دو انتخاب پيش رو دارند. مي توانند به ستارگان تبديل شوند و يا اينكه از بازار خارج شوند.

ستارگان در بازاريابي 

رشد زياد و سهم زياد در اين شرايط كسب و كار همانند ستاره مي درخشند با وجود رقابت شديد اين كسب و كارها سود قابل قبولي نصيبشان مي شوند مديران كسب و كار اگر بتوانند شرايط خود را در بازار حفظ نمايند قابليت تبديل شدن به گاوهاي شيرده دارند .

امتیاز:
بازدید:
[ ۳ دى ۱۳۹۶ ] [ ۰۱:۱۶:۱۲ ] [ نادر رفيعي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 4
دیروز : 0
افراد آنلاین : 1
همه : 1371
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب