بازاريابي و فروش
درباره بازاريابي و فروش

استفاده از محصول و معرفي در بازار 

سعي كنيد بهترين روشها را در معرفي محصولات و حتي انتخاب محصولات داشته باشيد محصولات بسيار اهميت دارند و در بازاريابي به شما كمك كرده و موفقيت را با رعايت اصول معرفي بدست مي آوريد.  در مرحله معرفي ابتدا محصولات و توليدات به بازار معرفي مي شوند و براي جذب  و ورود به بازار تلاش مي شود نقش روابط عمومي در اين مرحله بسيار تاثير گذار است  . در مرحله معرفي بازاريابي  به كندي صورت مي گيرد و رشد آن بسيار كند است و رقابت در اين مرحله خيلي جدي نيست .طرفداران محصولات جديد غالبا كساني هستند كه اهل ريسك مي باشند و ترجيح مي دهند در استفاده از محصولات جديد پيش قدم باشند در اين مرحله حاشيه سود بسيار پايين است در برخي موارد كسب و كار ممكن است دچار ضرر مي شود

مرحله رشد بازرا و چرخش محصول

اين مرحله زماني است كه محصول به خوبي در بازار پذيرفته شده و بازاريابي از روش هاي مختلف سنتي و ديجيتال ماركتينگ انجام شده و فروش افزايش يافته است. در اين دوره فروش محصول داراي نرخ رشد افزايشي است.

امتیاز:
بازدید:
[ ۲ دى ۱۳۹۶ ] [ ۰۱:۵۸:۳۰ ] [ نادر رفيعي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 37
دیروز : 6
افراد آنلاین : 1
همه : 1767
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب