بازاريابي و فروش
درباره بازاريابي و فروش

عملكرد مهم بازاريابي خياباني 

امروزه با روشهاي سنتي در كار و فروش خودمان نميتوانيم با مشتري ارتباط عالي وراهنماي خوبي باشيم ومشتري جذب كار وهدف ما نميشود .مثلا روشهاي سنتي مثل بازاريابي آنلاين يا موتورهاي جستجو وشبكه هاي ديگر مناسب اين كار نيستند.  يكي از گزينه ها، رويكرد ارتباط مستقيم است كه حذف هر گونه فيلتر را به ارمغان مي آورد و پيام يك شركت را به طور مستقيم به مردم ارسال مي كند، و اغلب درست در زماني كه آنها دست كم انتظار آن را دارند. اين روش بازاريابي مي تواند به دور از در هم و برهم بودن تبليغات رسانه اي توجهات را جلب كند.

نمونه هايي از بازاريابي خياباني

سازمان هاي مختلفي وجود دارند كه استراتژي هاي بازاريابي خياباني را مورد استفاده قرار داده اند .  در شركت هاي كوچك بيشتر مورد استفاده قرار ميگيرد بازاريابي خياباني، اما شركت هاي بزرگي هم همانند مك دونالد وجود دارند كه در استراتژي بازاريابي چريكي درگير شده اند. بيشترين نمونه از استراتژيهايي كه شركت هاي كوچك و بزرگ اجرا كرده اند شامل افرادي با لباسهاي خاص، نمونه اي از محصول با ابعاد بزرگ و يا ارائه نمونه در ميان ديگران است. يكي از روش هاي معمول بازاريابي خياباني كه به صورت متداول از آن بهره مي برند توزيع آگهي مي باشد  و هدف آن ايجاد آگاهي در مشتريان در موردمحصولات در حال  توليد است
امتیاز:
بازدید:
[ ۱۴ مهر ۱۳۹۶ ] [ ۰۹:۴۵:۲۴ ] [ نادر رفيعي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 37
دیروز : 3
افراد آنلاین : 1
همه : 2099
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب