بازاريابي و فروش
درباره بازاريابي و فروش

 ويژگي هاي swot در طراحي استراتژيك

طراحي برنامه ريزي استراتژيك با روش swotقدم نخست براي برنامه ريزي استراتژيك مشخص كردن رسالت، ماموريت هاي سازماني است در مرحله بعدي از طريق تحليل swot يكي از ابزارهاي پر كاربرد در بازاريابي و فروش و بازاريابي موتورهاي جستجو  و .. براي رسيدن به اهداف بازاريابي و فروش موفق كمك شاياني مي كند يكي از ابزارهايي است كه براي تدوين برنامه ريزي استراتژيك براي سازمان ها مورد استفاده قرار مي گيرد.

 تاكتيك هاي يك سازمان 

استراتژي يك روش توسعه يافته توسط سازمان است كه تلاش مي كند براي رسيدن به اهداف سازماني مي باشد،در صورتي كه تاكتيك ها شامل روش ها و جزئيات چگونه رسيدن به اهداف، نتايج و انتخاب بهترين استراتژي با توجه به شرايط و منابع بكار گرفته را مشخص مي كندسازمان به صورت روزانه و پيوسته در حال تصميم گيري و برنامه ريزي  مي باشند از اين رو نياز به شناخت وضع موجود با بررسي عوامل دروني و بيروني به طور مستمر دارند لازمه مديريت استراتژيك در كسب و كار اينترنتي است.
 
امتیاز:
بازدید:
[ ۲۳ شهريور ۱۳۹۶ ] [ ۰۱:۲۱:۱۲ ] [ نادر رفيعي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 29
دیروز : 0
افراد آنلاین : 1
همه : 1396
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب