بازاريابي و فروش
درباره بازاريابي و فروش

تاثير برند در كسب وكار

با توجه به تغيراتي كه در تجارتهاي دنيا شكل گرفته ما بايد سعي و تلاش خود را در زمينه ي كار عوض كنيم زيرا اين تغيرات به عنوان تغيير فروش به خريد مي نامند. براي ايجاد يك كانال امن براي مشتري و اينكه مشتري  از شما خريد كند ايجاد يك ذهنيت در مشتري نسبت به خودمان است. از طريق تبليغات ماندگار با روش هاي مختلف از جمله بازاريابي شبكه هاي اجتماعي و ... در غير اينصورت بي شك در بازاريابي به موفقيت نخواهيد رسيد.

تثبيت نام تجاري چيست؟

ثبت برند به معناي بيان خصوصيات و ويژگي هاي منحصر به فرد برند مي باشد كه از كالاها و محصولات مشابه ديگر متمايز مي كند كهبراي آشنايي با اين ويژگي هامي توان از مشاوره كسب و كار  استفاده نماييد وباآن در ذهن مخاطبين مي باشد مطلع شويد  زماني كه صحبت از ثبت نام تجاري و تثبيت آن در ذهن مخاطبين به ميان مي آيد تصور مي شود كه اين كار فقط بايد براي كسب و كارهاي بزرگ انجام شود در صورتي كه كساني نيز كه داراي كسب و كارهاي كوچك نيز مي باشند قادر به ساخت برند و يا نام تجاري خود مي باشند تنها با يك برنامه ريزي  استراتژي بازاريابي  كسب و كارهاي كوچك نيز مي توانند نام تجاري بلندآوازه اي داشته باشند


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۹ آبان ۱۳۹۶ ] [ ۱۱:۴۵:۲۹ ] [ نادر رفيعي ] [ نظرات (0) ]
[ ۱ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
[#VoteTitle#]
[#VTITLE#]
     نتیجه

لینک های تبادلی
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 40
دیروز : 3
افراد آنلاین : 1
همه : 1000
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب