بازاريابي و فروش
درباره بازاريابي و فروش

عملكرد مهم بازاريابي خياباني 

امروزه با روشهاي سنتي در كار و فروش خودمان نميتوانيم با مشتري ارتباط عالي وراهنماي خوبي باشيم ومشتري جذب كار وهدف ما نميشود .مثلا روشهاي سنتي مثل بازاريابي آنلاين يا موتورهاي جستجو وشبكه هاي ديگر مناسب اين كار نيستند.  يكي از گزينه ها، رويكرد ارتباط مستقيم است كه حذف هر گونه فيلتر را به ارمغان مي آورد و پيام يك شركت را به طور مستقيم به مردم ارسال مي كند، و اغلب درست در زماني كه آنها دست كم انتظار آن را دارند. اين روش بازاريابي مي تواند به دور از در هم و برهم بودن تبليغات رسانه اي توجهات را جلب كند.

نمونه هايي از بازاريابي خياباني

سازمان هاي مختلفي وجود دارند كه استراتژي هاي بازاريابي خياباني را مورد استفاده قرار داده اند .  در شركت هاي كوچك بيشتر مورد استفاده قرار ميگيرد بازاريابي خياباني، اما شركت هاي بزرگي هم همانند مك دونالد وجود دارند كه در استراتژي بازاريابي چريكي درگير شده اند. بيشترين نمونه از استراتژيهايي كه شركت هاي كوچك و بزرگ اجرا كرده اند شامل افرادي با لباسهاي خاص، نمونه اي از محصول با ابعاد بزرگ و يا ارائه نمونه در ميان ديگران است. يكي از روش هاي معمول بازاريابي خياباني كه به صورت متداول از آن بهره مي برند توزيع آگهي مي باشد  و هدف آن ايجاد آگاهي در مشتريان در موردمحصولات در حال  توليد است

ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۱۴ مهر ۱۳۹۶ ] [ ۰۹:۴۵:۲۴ ] [ نادر رفيعي ] [ نظرات (0) ]

 رونق  كسب و كار در ايران 

بسياري از صاحبان كسب و كار اين استرس را دارند كه رونق دادن به كسب و كار در ايران بي فايده بوده است و هيچ گاه نميتوان با اين موضعات كنار آمد و يا موفق شد.اما ما در اين مطلب قرار است به شما بخض بزرگي از اين پروسه را ياد آوري كنيم تا بتوانيد در اين كشور به خوبي پيشرفت كنيد.

دسته اول: كسب و كارهايي كه داراي پشتوانه مالي بسيار و نقدينگي بسيار مي باشد و از تمامي رسانه ها اعم از تلويزيون، روزنامه و ... با صرف هزينه هاي بسيار زياد به تبليغ مي پردازند اين تعداد و نوع كسب و كارها به دليل قدرتمند بودن قاعدتا رقيبي ندارند و تبليغات آنها تاثيرگذار به نظر مي رسد
 دسته دوم: كسب و كارهاي كوچكي هستند كه نقدينگي بسيار كمي در اختيار دارند و همچنين كالاي متمايز و خاصي را ارائه نمي دهند كه بتوانند با صرف حداقل هزينه هاي تبليغاتي در بازار باقي بمانند كه اين دسته متاسفانه زود از گردونه بازاريابي و فروش رقابت خارج مي شوند و يا با مشكلات فراواني روبرو هستند مشاوره در كسب و كارها كمك به استفاده از استراتژي هاي خاص براي بازاريابي و فروش موفق مي باشد
سوال مطرح شده اين است كه چرا در ايران تعداد بسيار كمي از كسب و كارهاي كوچك بعد از مدتي به سودآوري خوبي مي رسند ؟ جي كنراد لوينسون براي اولين بار در سال 1984 بازاريابي چريكي را مطرح كرد. ماهيت بازاريابي چريكي دست يابي به سود سرشار و از طريق راه هاي غير متداول مي باشد 

تاثير  بازاريابي چريكي در ايران 

1- راه اندازي كسب و كارهاي كوچك به دليل تمركز راحتر و بيشتر در كسب و كارها كوچك بسياري از سازمان هاي بزرگ نيز تمايل به كوچك سازي دارند.
2- يكي از دلايل شكست كه كسب و كارهاي كوچك با آن مواجه مي شوند عدم تمايل ,و شناخت ميزان اهميت استفاده از  علم مشاوره در بازاريابي مي باشد
3- بازاريابي چريكي يكي ازاستراتژي هاي بسيار موثردر موفقيت بازارياب  كسب و كار كوچك است
4- درك و اجراي بسيار ساده و هزينه هاي بازاريابي بسيار پايين مي باشد

ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۱۱ مهر ۱۳۹۶ ] [ ۰۷:۱۷:۰۹ ] [ نادر رفيعي ] [ نظرات (0) ]
[ ۱ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
[#VoteTitle#]
[#VTITLE#]
     نتیجه

لینک های تبادلی
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 6
دیروز : 3
افراد آنلاین : 1
همه : 2068
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب